Retourneren en Ruilen
Retourneren en Ruilen
Het kan natuurlijk gebeuren dat een artikel, ondanks onze goede zorgen, niet aan jouw verwachtingen voldoet.
We bieden je dan de mogelijkheid om het artikel te ruilen of te retourneren. Wij geven je dan zonder moeilijk te doen het juiste product, of je geld terug.
Voor het aanmelden van een retour heb je 14 kalenderdagen de tijd, vanaf het moment dat je bestelling door ons is afgeleverd op het door jou gekozen afleverpunt. Daarna heb je nog 14 kalenderdagen om het naar ons te retourneren. De retourkosten betaal je zelf.
Om hygiënische redenen is het belangrijk dat het product nog niet gebruikt is (en in geval van matcha de luchtdichte seal nog niet is opengemaakt).
Stappen: Stuur ons een mail of vul het retourformulier in, en mail ons dit formulier of voeg deze toe aan de retourverzending. Verpak het ongebruikte, onbeschadigde artikel -indien mogelijk- in de originele verpakking, frankeer het pakket en stuur het naar ons op. Je krijgt dan makkelijk het volledige aankoopbedrag (inclusief de verzendkosten ‘heen’) altijd binnen 14 kalenderdagen terug op je rekening. Of we sturen je binnen deze tijd het vervangende artikel op.
Kan ik een ontvangen bestelling terugsturen?
Ja, dat is mogelijk voor al onze voorraadartikelen. Binnen twee weken na ontvangst van een artikel kun je dit bij Hey Matcha als retour aanmelden. Daarna heb je 14 dagen om het te retourneren. Hiervoor geldt dat het artikel én de verpakking ‘als nieuw’ moeten zijn, zodat het weer verkoopbaar is. Dit is vooral belangrijk bij nog ongeopende blikjes of zakjes matcha. Deze kunnen we om hygiënische redenen niet meer terugnemen als het vers-zegel verbroken is. De kosten voor retourzendingen zijn voor de klant, maar de volledige aankoopprijs inclusief de eerste verzendkosten wordt door ons binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending teruggestort. Je kunt ons mailen op info@heymatcha.nl of het retourformulier hier downloaden: Retourformulier
Waardevermindering bij retourneren
Je mag een product bekijken en beoordelen zoals je dat in een fysieke winkel zou doen. Als het product verdergaand is gebruikt dan nodig is om de aard, kenmerken en werking vast te stellen, kunnen wij waardevermindering toepassen. In sommige gevallen kan dit betekenen dat je niet het volledige aankoopbedrag terugkrijgt. Zorg ook dat de producten goed verpakt worden geretourneerd om beschadiging te voorkomen.
Krijg ik dan ook de verzendkosten terug?
Ja, de originele verzendkosten krijg je van ons ook terug. Dat vinden we wel zo eerlijk.
Wat moet ik doen als een artikel beschadigd is ontvangen?
Het risico van transportschade ligt bij Hey Matcha, wij lossen het op. Stuur ons een mail (info@heymatcha.nl) met daarin de klacht over de beschadiging, graag wel met een foto van de verpakking en het beschadigde artikel, anders kunnen wij je klacht helaas niet in behandeling nemen. Wij zorgen dan dat je zo snel mogelijk het artikel opnieuw krijgt geleverd.
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen, wat nu?
Wanneer je ons mailt met de precieze klacht, dan zorgen wij ervoor dat je zo snel mogelijk het juiste artikel ontvangt. Het verkeerde artikel kun je op onze kosten retourneren.
Heb je een andere klacht?
Stuur een e-mail naar info@heymatcha.nl of vul het contactformulier in op onze contactpagina.
Bij klachten: vindt je dat onze hulp niet tot een oplossing leidt, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
Dit kopen onze klanten vaak
-
Hey Matcha Uji Ceremonial | Het Beste van Matcha
53 reviews -
Hey Matcha Nishio Zen Ceremonial
57 reviews -
Hey Matcha Latte Sakura Silk Ceremonial 50g
19 reviews -
8-Delige Matcha Set | Upgrade jouw matcha moment
37 reviewsNormale prijs €59.95 EURAanbiedingsprijs €59.95 EUR Normale prijsEenheidsprijs / per